Van Maerlant uit 's Hertogenbosch schreef op 7 april 2021
We hebben weer voldoende aanmeldingen gehad. We zitten weer vol met 7 klassen (was ook ons streven). Veel aanmeldingen mede n.a.v. onder andere virtuele rondleiding (wat we terug horen) hebben leerlingen/ouders toch een beeld van de school kunnen krijgen. Dus zeer zinvol en nuttig (geweest).
We hebben weer voldoende aanmeldingen gehad.
We zitten weer vol met 7 klassen (was ook ons streven). Veel aanmeldingen mede n.a.v. onder andere virtuele rondleiding (wat we terug horen) hebben leerlingen/ouders toch een beeld van de school kunnen krijgen.
Dus zeer zinvol en nuttig (geweest).... Invouwen
Ik ben heel blij met de scan. Hygiรซne en transparantie staan bij mij voorop. Op deze wijze kan ik dit laten zien. Snel en netjes gewerkt en rekening gehouden met mijn wensen. Top gedaan AA360. Hartelijk dank.
Ik ben heel blij met de scan. Hygiรซne en transparantie staan bij mij voorop. Op deze wijze kan ik dit laten zien.
Snel en netjes gewerkt en rekening gehouden met mijn wensen.